Doorgaan naar hoofdcontent

Omdat u zo aandringt...


 

Ik heb nogal wat aan mijn hoofd, de laatste weken. Dat bloggen, dat komt er niet echt van. Maar op algemeen verzoek (yes, Jos!) ben ik er dus weer, met meer. En er valt ook écht wel veel te zeggen...

... over de nieuwe juf die me zo bevalt dat ik haar een meuzeltje wil naaien

... over het spaarplan voor een paar nieuwe laarzen (ik weet welke, ik weet waar ik ze kan vinden, maar tijd en vooral budget beperken me op velerlei manieren)

... over Jackman en zijn bijna volledige gebit. Al heeft het dit keer héél wat voeten in de aarde en tanden in 't tandvlees voor we van een afgewerkt exemplaar kunnen spreken




... over de verkiezingen waarvoor ik voor 't eerst sinds mijn volwassen leven eens niet moet gaan opdraven om te tellen. (Moet ik me nu oud voelen? Uitgederangeerd? Bij 't papier gezet? Ben ik nu niet knap genoeg meer om te tellen of zou het echt zo zijn dat je na 4 keer je burgerplicht vervuld hebt?)

... over Het Laatste Nieuws van komende zaterdag. Daar zal schoon en proper  volk in staan

... over de vrije dag die volgende week vrijdag in mijn agenda staat te blinken (de "Shopping! Shopping! Shopping!" -echo valt niet te negeren)

... en over mijn naaiplannen, want die zijn er ook weer! Nu nog stof vinden en een vrij moment en ik kan weer compleet aan de slag.
(n.v.d.r. Voor wie samen met zijn baby meteen een knappe knuffel verwacht, ik ga binnenkort weer aan de slag. Geef mij 't geslacht en de naam en ik zet me aan mijn machine :-)    

Reacties

  1. Oh komt die gazet van Dash wast witter dan wit dit weekend uit? Ik ga er rap eentje reserveren!

    Jack is rap! Nelle heeft nu na 2 jaar nog altijd niet al haar tanden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. josfien17:03

    Ik heb ook m'n zinnen gezet op een zeer gelijkaardig paar laarzen... Heb ze al online besteld (Avance, ze hadden mn naat niet meer). En 't is momenteel 10 euro korting als je online bestelt.
    En ik bestel wel zo'n knuffel. Alle info gekend me dunkt!
    En 't is inderdaad schoon volk als ik dat bekijk.
    En bedankt voor het leesvoer!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Jouw reactie hieronder? GRAAG!

Populaire posts van deze blog

Bedankt, verwenner!

De fijnste schoolweek van 't jaar zit erop. Echt. Genoten heb ik. Ge-no-ten. Waarvan? De verwenweek. De watte? De verwénweek. Het concept is even eenvoudig als geniaal. 1 Schrijf je in. Noteer net en duidelijk je naam. 2 Wacht enkele dagen af. Bijt niet op je nagels. 3 Ontvang een stiekempjestopsecretgeheim briefje in je vakje met daarop de stiekempjestopsecretgeheime naam van de persoon die jij de komende week zal mogen / moeten verwennen. Bij mij was het van mogen , want ik had Mattias Derycke geloot. Ik geef toe, zonder expliciet te zijn en namen te noemen: er lopen onaangenamer typen op ons SVC rond. Zeker als je ze hypothetisch gezien zou moeten verwennen... Ik werd zelf extreem aangenaam verwend, maar tastte tot donderdag nog in het duister over wie die geheime weldoener dan wel was. Dat het een man was, stond vast... Wie denkt er anders aan om mij, geheelonthoudster,  van  een Duvel te bedienen? Maar wie. Wie, o, wie?! Na een aantal fijne attenties voo

Koningin Angina

Manman, koningin Angina heeft me zwaar liggen... Voor wie niet weet hoe mijn keeltje er de voorbije dagen uitzag, klik hier . Opgelet, 't is niet voor gevoelige kijkers. Wie koningin Angina liever vrolijk en blij bezig ziet, kan zich tegoed doen aan dit filmpje: Om maar te zeggen... aan alle ellende komt een einde, en ik ben zomaar eventjes anderhalve kilo kwijt. (Bijna zei ik: "Meer van dat!" Maar ik beet mijn tong er net op tijd af.)

Venetiaans blond

Niets is wat het lijkt... Bedankt, Mia!