Doorgaan naar hoofdcontent

De Bak

Sinds vorige week heb ik een haat-liefdeverhouding met niets minder dan De Bak, ook gekend als een hoogrendementscondensatiebrander. De haatverhouding komt vooral door zijn prijs (hoeveel terrassen kun je voor dat bedrag aanleggen? Hoeveel opritten? Hoeveel meters schapendraad koop je daarvoor? Zucht!) én de complete afwezigheid van een hippe look... (Echt! Ik wou op z'n minst de kleur zelf kunnen kiezen, en zou dan vast voor knaloranje met een gebloemde paars deksel gegaan zijn..)

U merkt dat ik mijn geld liever aan andere -lees: in het oog springende- projecten had gegeven, maar plots was de nood hier erg hoog en de redding kwam in de figuur van Guido, de hoogrendementscondensatiebranderinstallateur...  Een aangename mens, die er in drie werkdagen voor zorgde dat de verwarming nu volledig ende geheel zelfstandig aanspringt, nog voordat we met z'n allen opstaan. Basiscomfort, quoi... En we horen hem niet en we ruiken hem niet... Luxe!

De liefdesverhouding met De Bak was al bij de levering duidelijk:  hij was verpakt in een doos die schreeuwde om hergebruik... Drakenjager en Lil'Jack hadden een hele poos werk, maar nu spreekt de foto voor zich... want zo'n toffe brandweerkazerne-met-schoorstaan, zo pal in de living, wie wil die nu niet?! (Zucht....)

U bent welkom voor een speelsessie. Vergeet uw brandblusapparaat niet!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Bedankt, verwenner!

De fijnste schoolweek van 't jaar zit erop. Echt. Genoten heb ik. Ge-no-ten. Waarvan? De verwenweek. De watte? De verwénweek. Het concept is even eenvoudig als geniaal. 1 Schrijf je in. Noteer net en duidelijk je naam. 2 Wacht enkele dagen af. Bijt niet op je nagels. 3 Ontvang een stiekempjestopsecretgeheim briefje in je vakje met daarop de stiekempjestopsecretgeheime naam van de persoon die jij de komende week zal mogen / moeten verwennen. Bij mij was het van mogen , want ik had Mattias Derycke geloot. Ik geef toe, zonder expliciet te zijn en namen te noemen: er lopen onaangenamer typen op ons SVC rond. Zeker als je ze hypothetisch gezien zou moeten verwennen... Ik werd zelf extreem aangenaam verwend, maar tastte tot donderdag nog in het duister over wie die geheime weldoener dan wel was. Dat het een man was, stond vast... Wie denkt er anders aan om mij, geheelonthoudster,  van  een Duvel te bedienen? Maar wie. Wie, o, wie?! Na een aantal fijne attenties voo

Venetiaans blond

Niets is wat het lijkt... Bedankt, Mia!

Koningin Angina

Manman, koningin Angina heeft me zwaar liggen... Voor wie niet weet hoe mijn keeltje er de voorbije dagen uitzag, klik hier . Opgelet, 't is niet voor gevoelige kijkers. Wie koningin Angina liever vrolijk en blij bezig ziet, kan zich tegoed doen aan dit filmpje: Om maar te zeggen... aan alle ellende komt een einde, en ik ben zomaar eventjes anderhalve kilo kwijt. (Bijna zei ik: "Meer van dat!" Maar ik beet mijn tong er net op tijd af.)