Doorgaan naar hoofdcontent

Shopping ²

Af en toe steel ik eens een shopmoment op zaterdagnamiddag, maar met een proefwerkenregeling die mij extreem gunstig gezind was moest ik vorige week niets illegaals doen: ik kon gewoon een héle vrijdag los gaan... Hop, naar Brugge!

In mijn hoofd zag ik de dochter al in een neplederen fraksje en ik had Jack beloofd nieuwe sneakers te kopen voor Rollebolle, dus ik had oorspronkelijk wel een missie... maar ook een focus die wat pingpongde. In de voormiddag probeerde ik écht wel mindful en vriendelijk mijn aandacht terug te brengen naar de basismissie, in de namiddag leek het meer op freewheelen en had ik vast deugd gehad van een pilletje rilatine. (Om maar te zeggen dat ik mijn missie half vervulde en aanvulde met ... eh... jah... laat het ons occasionele aankopen noemen, musthaves die mij vanuit het winkelrek riepen. En de lokroep... jah... ik ben ook maar een mens, hé!)

Ik wist op voorhand al dat het thuisfront me zou vragen of ik toch zeker ook wel iets voor mezelf had gekocht, en wie mij kent, weet dat ik het thuisfront niet graag wil teleurstellen. Iets met kansen grijpen en jezelf iets geen twee keer laten zeggen. Of zo.


Om een lang, lekker, ontspannend verhaal ietwat in te korten: het lederen fraksje kwam er niet, wegens lentecollectie (wtf) , maar de sneakers wél. En omdat schoentjes ook maar schoentjes zijn, stak ik ook zijn billen in 't nieuw. En zijn buikje. (Voor wie zich plots instant zorgen maakt om Quinn: ze zal niet in haar blote kont naar school moeten... Contentement!)




Lunchen gebeurde dit keer aan de lange tafel van  Le Pain Quotidien ,in het gezelschap van 2 bloedmooie mannen die overduidelijk een gezellig koppel vormden én gezellig een kater deelden...


,,, en ik vond achteraf dat ik een chocoladetaart verdiend had, bij les tartes de Françoise. Het was er één voor 4 personen. Ik heb hem royaal gedeeld.



Reacties

  1. Ook fan van streepjes!? Joehoe! En een hele dag naar Brugge, dat klinkt als muziek in mijn oren!!Ik denk dat het al grote vakantie zal zijn vooraleer ik daar nog eens geraak..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Jouw reactie hieronder? GRAAG!

Populaire posts van deze blog

Bedankt, verwenner!

De fijnste schoolweek van 't jaar zit erop. Echt. Genoten heb ik. Ge-no-ten. Waarvan? De verwenweek. De watte? De verwénweek. Het concept is even eenvoudig als geniaal. 1 Schrijf je in. Noteer net en duidelijk je naam. 2 Wacht enkele dagen af. Bijt niet op je nagels. 3 Ontvang een stiekempjestopsecretgeheim briefje in je vakje met daarop de stiekempjestopsecretgeheime naam van de persoon die jij de komende week zal mogen / moeten verwennen. Bij mij was het van mogen , want ik had Mattias Derycke geloot. Ik geef toe, zonder expliciet te zijn en namen te noemen: er lopen onaangenamer typen op ons SVC rond. Zeker als je ze hypothetisch gezien zou moeten verwennen... Ik werd zelf extreem aangenaam verwend, maar tastte tot donderdag nog in het duister over wie die geheime weldoener dan wel was. Dat het een man was, stond vast... Wie denkt er anders aan om mij, geheelonthoudster,  van  een Duvel te bedienen? Maar wie. Wie, o, wie?! Na een aantal fijne attenties voo

Venetiaans blond

Niets is wat het lijkt... Bedankt, Mia!

Koningin Angina

Manman, koningin Angina heeft me zwaar liggen... Voor wie niet weet hoe mijn keeltje er de voorbije dagen uitzag, klik hier . Opgelet, 't is niet voor gevoelige kijkers. Wie koningin Angina liever vrolijk en blij bezig ziet, kan zich tegoed doen aan dit filmpje: Om maar te zeggen... aan alle ellende komt een einde, en ik ben zomaar eventjes anderhalve kilo kwijt. (Bijna zei ik: "Meer van dat!" Maar ik beet mijn tong er net op tijd af.)