Doorgaan naar hoofdcontent

7 foto's, 1 week - krokusbreak

Het had niet veel gescheeld, of ik had de hele krokusvakantie geslapen.
En was de vakantie een dag later gestart, dan was ik zéker ziek geworden.
MAAR HE! NIETS DAARVAN!
Tegen maandagavond werd ik wakker en was ik weer fit om een hele week keihard content te zijn.
Het programma was goed gevuld, met een fijne afwisseling voor jong, oud, leraar en kind.
Daar gaan we!

Op dinsdag veranderde de living hier in een home office en werd er keihard gewerkt. Hoera voor creatieve en positieve collega's, veel koekjes en sloten thee en koffie. Wij leraars, wij zijn op ons best als we werken in de vakantie. (Een doordenkertje voor de meerwaardezoeker op deze blog.)

Omdat een vakantie geen vakantie is zonder een trip naar het buitenland, shopte ik met Het Nest en Emmyemmy op woensdag in Bailleul. Over de grens, maar veel exotischer dan dat werd het niet. Tenzij je de homemade pizza's meerekent, natuurlijk. En de sushi 's avonds!

Donderdag was by far de meest mysterieuze dag van de week: we shopten stofjes voor het communietenuetje van Quinn... Gezien het een geheime missie betreft, kan ik helaas nog geen preview geven.
Later bent u de eerste die de outfit door Het Model Herself geshowd krijgt, beloofd!  #speek

Over de festiviteiten van vrijdag kon u hier al een verslagje lezen, we genieten nog altijd na en dromen zelf ook al van ons pensioen.

Na 5 goedgevulde dagen was mijn energiepeil alweer naar een aanvaardbaar level gestegen, maar sinds zaterdag heb ik het gevoel dat the sky weer the limit is. Zoveel energie, ik geef 's nachts licht!(Stiekem denk ik dat iedereen die ik de komende weken de hand schud, energetisch geladen wordt. Lees vooral verder.)

Hoe ik dan plots de wereld weer kon verslaan?
Ik overwon één van mijn grootste angsten en reed zomaar ineens -bam!- met heel mijn auto vol Demetto's en zonder één keer te panikeren...door al die tunnels... naar het centrum van Brussel!

Ik.Deed.Dat.Helemaal.Alleen.En.Zonder.Accidenten.

Maar voldoening! Man! Vrouw!U kunt het niet geloven!
En klamme handen, maar die waren snel gedroogd.

Wat volgde was een zalige dag die startte in een kapsalon in Matonge en via het koninklijk paleis, het dak van het Muziekinstrumentenmuseum, een McDo en Manneken Pis eindigde op de top van het Atomium.


Lieve schatten, als u een dip voelt, een accuut gebrek aan energie vaststelt of het eventjes weer helemaal warm wil krijgen: ik schud nog de hele maand handjes.
Gratis.






 

  




Reacties

Populaire posts van deze blog

Bedankt, verwenner!

De fijnste schoolweek van 't jaar zit erop. Echt. Genoten heb ik. Ge-no-ten. Waarvan? De verwenweek. De watte? De verwénweek. Het concept is even eenvoudig als geniaal. 1 Schrijf je in. Noteer net en duidelijk je naam. 2 Wacht enkele dagen af. Bijt niet op je nagels. 3 Ontvang een stiekempjestopsecretgeheim briefje in je vakje met daarop de stiekempjestopsecretgeheime naam van de persoon die jij de komende week zal mogen / moeten verwennen. Bij mij was het van mogen , want ik had Mattias Derycke geloot. Ik geef toe, zonder expliciet te zijn en namen te noemen: er lopen onaangenamer typen op ons SVC rond. Zeker als je ze hypothetisch gezien zou moeten verwennen... Ik werd zelf extreem aangenaam verwend, maar tastte tot donderdag nog in het duister over wie die geheime weldoener dan wel was. Dat het een man was, stond vast... Wie denkt er anders aan om mij, geheelonthoudster,  van  een Duvel te bedienen? Maar wie. Wie, o, wie?! Na een aantal fijne attenties voo

Koningin Angina

Manman, koningin Angina heeft me zwaar liggen... Voor wie niet weet hoe mijn keeltje er de voorbije dagen uitzag, klik hier . Opgelet, 't is niet voor gevoelige kijkers. Wie koningin Angina liever vrolijk en blij bezig ziet, kan zich tegoed doen aan dit filmpje: Om maar te zeggen... aan alle ellende komt een einde, en ik ben zomaar eventjes anderhalve kilo kwijt. (Bijna zei ik: "Meer van dat!" Maar ik beet mijn tong er net op tijd af.)

Venetiaans blond

Niets is wat het lijkt... Bedankt, Mia!