Doorgaan naar hoofdcontent

Wij pro-tes-te-ren!

Wij willen zon... Neenee, wij eisen zon!
Er valt niet meer te kiezen. Het geduld is op. De aangetekende brief voor het KMI ligt klaar!

O, en onze voetkledij ook...






Reacties

  1. oma Mieke20:27

    Het mooiste sandaaltje is wel het kleinste...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We zoeken nog sponsors voor een nieuwe serie... :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Jouw reactie hieronder? GRAAG!