Doorgaan naar hoofdcontent

Secret escape

't Is ondertussen alweer enkele weken geleden, ons tripje naar Parijs.
Achteraf bekeken leek het misschien een beetje op een vlucht uit de realiteit, want die hadden we allebei keihard nodig.
2 Dagen niet hoeven na te denken, behalve dan over de vraag: 'Wat eten we vandaag?' (Geen zorgen, ik toon u straks enkele foto's. 't Was lekker. En veel. )
2 Dagen strollen, en zeker weten dat je op niemands tenen zal trappen, behalve misschien op mekaars, en dan alleen maar in letterlijke zin.
2 Dagen rust in je hoofd.

Er werd ook keihard gevierd, daar bij de Fransozen! De nominatie van Emmy bij de 50 topfinalisten die bij Klasse dingen naar de titel 'Leraar van het jaar 2016', daar hebben we een frisse Koreaanse vruchtencocktail op gedronken in de Boulevard Haussman. Er zaten bizarre bolletjes in, en we waren bijzonder vrolijk toen we die helemaal binnen hadden.
Feest ook om de vondst van 2 paar Birckenstocks. Iets met gauw gevulde kinderhanden. En Galerie Lafayette.

Voelt u ook een mentale dip opkomen? Neem de trein in Lille en je staat er in exact 1 uur.
En ssssssshhht... Zeg niet dat wij het gezegd hebben.

















Reacties

  1. Oh ik wil direct terug naar Parijs (is trouwens ook het plan van de zomer :) )! Een vraagje: namen jullie de 'gewone' trein in Lille of toch de TGV (kwestie van zoveel mogelijk budget over te houden voor Parijs zelf, hé)? Lieve groet, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We zijn met de TGV gegaan, maar we waren idd maar met z'n tweetjes, hé. Met een heel gezin komt dit heel duur uit. Wij betaalden nu een 70 euro heen en terug per persoon... Je kan nu ook via izy, echt spotgoedkoop, maar wel vertrek uit Brussel. Dan betaal je als je op 't goeie moment boekt, een 19 euro per ritje...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh yee, die Birkenstockwinkel, daar moet ik naartoe!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Jouw reactie hieronder? GRAAG!

Populaire posts van deze blog

Bedankt, verwenner!

De fijnste schoolweek van 't jaar zit erop. Echt. Genoten heb ik. Ge-no-ten. Waarvan? De verwenweek. De watte? De verwénweek. Het concept is even eenvoudig als geniaal. 1 Schrijf je in. Noteer net en duidelijk je naam. 2 Wacht enkele dagen af. Bijt niet op je nagels. 3 Ontvang een stiekempjestopsecretgeheim briefje in je vakje met daarop de stiekempjestopsecretgeheime naam van de persoon die jij de komende week zal mogen / moeten verwennen. Bij mij was het van mogen , want ik had Mattias Derycke geloot. Ik geef toe, zonder expliciet te zijn en namen te noemen: er lopen onaangenamer typen op ons SVC rond. Zeker als je ze hypothetisch gezien zou moeten verwennen... Ik werd zelf extreem aangenaam verwend, maar tastte tot donderdag nog in het duister over wie die geheime weldoener dan wel was. Dat het een man was, stond vast... Wie denkt er anders aan om mij, geheelonthoudster,  van  een Duvel te bedienen? Maar wie. Wie, o, wie?! Na een aantal fijne attenties voo

Venetiaans blond

Niets is wat het lijkt... Bedankt, Mia!

Koningin Angina

Manman, koningin Angina heeft me zwaar liggen... Voor wie niet weet hoe mijn keeltje er de voorbije dagen uitzag, klik hier . Opgelet, 't is niet voor gevoelige kijkers. Wie koningin Angina liever vrolijk en blij bezig ziet, kan zich tegoed doen aan dit filmpje: Om maar te zeggen... aan alle ellende komt een einde, en ik ben zomaar eventjes anderhalve kilo kwijt. (Bijna zei ik: "Meer van dat!" Maar ik beet mijn tong er net op tijd af.)