Doorgaan naar hoofdcontent

Een ceedee!

Ik kocht gisteren voor het eerst in jaren nog eens een cd!
"Een cd? Voor 't eerst in jaren?" Ik zie het u zó denken...

Toegegeven, ik kocht vroeger al eens vaker een cassette of cd, zeker in mijn jaren vóór het moederschap. (Doet me denken aan die keer dat iemand in Drakenjagers Opel Corsa grote schatten vermoedde en zonder boe of bah het raampje forceerde om daarna aan de haal te gaan met allerlei (niet 100% wettig )gekopieerd materiaal , van Nathalie over Phil Collins tot de beste van Queen. We durfden het niet bij de politie aan te geven... )
Sinds drie Nestbewoners mijn ochtenden, middagen, noenetuksjes, avonden en soms zelfs nachten opvrolijken, smacht ik vooral naar stilte. Niet op cd, nee nee, gewoon live!
De radio staat hier dus zelden aan, wegens een overaanbod kinderstemmen, meestal dissonant kwelend, vaak te luid.

Dat ik me toch liet verleiden tot een nieuwe cd, heeft alles te maken met mijn coup-de-foudre voor Glennis Grace...  Ze huist in mijn auto, om af te wisselen met Winokio...  Die klokke!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Bedankt, verwenner!

De fijnste schoolweek van 't jaar zit erop. Echt. Genoten heb ik. Ge-no-ten. Waarvan? De verwenweek. De watte? De verwénweek. Het concept is even eenvoudig als geniaal. 1 Schrijf je in. Noteer net en duidelijk je naam. 2 Wacht enkele dagen af. Bijt niet op je nagels. 3 Ontvang een stiekempjestopsecretgeheim briefje in je vakje met daarop de stiekempjestopsecretgeheime naam van de persoon die jij de komende week zal mogen / moeten verwennen. Bij mij was het van mogen , want ik had Mattias Derycke geloot. Ik geef toe, zonder expliciet te zijn en namen te noemen: er lopen onaangenamer typen op ons SVC rond. Zeker als je ze hypothetisch gezien zou moeten verwennen... Ik werd zelf extreem aangenaam verwend, maar tastte tot donderdag nog in het duister over wie die geheime weldoener dan wel was. Dat het een man was, stond vast... Wie denkt er anders aan om mij, geheelonthoudster,  van  een Duvel te bedienen? Maar wie. Wie, o, wie?! Na een aantal fijne attenties voo

Koningin Angina

Manman, koningin Angina heeft me zwaar liggen... Voor wie niet weet hoe mijn keeltje er de voorbije dagen uitzag, klik hier . Opgelet, 't is niet voor gevoelige kijkers. Wie koningin Angina liever vrolijk en blij bezig ziet, kan zich tegoed doen aan dit filmpje: Om maar te zeggen... aan alle ellende komt een einde, en ik ben zomaar eventjes anderhalve kilo kwijt. (Bijna zei ik: "Meer van dat!" Maar ik beet mijn tong er net op tijd af.)

Venetiaans blond

Niets is wat het lijkt... Bedankt, Mia!