zondag 2 maart 2014

Oorlogstijden

Lang naar uitgekeken, zwaar verdiend...
Krokusvakantie, jij bent een goeie vriend!

En omdat alles de laatste tijd in het teken staat van het verbranden van calorie├źn, ging ik vandaag actief aan het uitmesten.
Opgeruimd staat netjes, zeker in mijn kleerkast!

Tijdens het stapelen bedacht ik dat ik in tijden van acute oorlogsdreiging( Oekra├»ne!) toch voor de eerste 22 dagen elke dag een vers T-shirt zou kunnen dragen in mijn bunker. Die  gedachte was even geruststellend als bevreemdend, want ik heb bijvoorbeeld maar 3 goeie broeken.
Aan dit onevenwicht plan ik in de nabije toekomst te werken, in de vorm van degelijke shopping en webshopbezoek.
Ik hou u natuurlijk als eerste op de hoogte...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Jouw reactie hieronder? GRAAG!