Doorgaan naar hoofdcontent

Les folles de Bordeaux

Bordeaux, 14 augustus 2014

Lieve snoezen,
Dag Geoff, Quinn, Nuno en Jackyboy

Terwijl ik dit schrijf, amuseren jullie je vast rot! Jullie gingen waarschijnlijk voetballen, aten frietjes, mochten later naar bed en snoepen vast heel vaak tussendoor.
Ik ben er zeker van dat jullie al in de tuin speelden, een kamp bouwden en de bal bij de buren shotten. O, en Jack, jij hebt vast al met alle auto's in het bad gemogen zonder dat je je haar moest wassen!

Ik stuur jullie dit briefje om te laten dat we het hier goed stellen, Emmy en ik, en dat we nog niet direct terugkeren... Eerst werken we ons to do- lijstje nog af... Een trip naar de oceaan, een bootreisje naar de overkant van de Garonne, een Grieks diner, uren winkelplezier en heel veel ijsjes... Jullie begrijpen wel dat ze ons hier nog eventjes nodig hebben...

Omdat je ons niet te erg zou missen, sturen we alvast enkele sfeerbeelden door.

Geniet van jullie vrijheid, wij doen dat ook!

Zoenen en knuffels
Mamasoet en Emmy Tiramisu







Reacties

Populaire posts van deze blog

Bedankt, verwenner!

De fijnste schoolweek van 't jaar zit erop. Echt. Genoten heb ik. Ge-no-ten. Waarvan? De verwenweek. De watte? De verwénweek. Het concept is even eenvoudig als geniaal. 1 Schrijf je in. Noteer net en duidelijk je naam. 2 Wacht enkele dagen af. Bijt niet op je nagels. 3 Ontvang een stiekempjestopsecretgeheim briefje in je vakje met daarop de stiekempjestopsecretgeheime naam van de persoon die jij de komende week zal mogen / moeten verwennen. Bij mij was het van mogen , want ik had Mattias Derycke geloot. Ik geef toe, zonder expliciet te zijn en namen te noemen: er lopen onaangenamer typen op ons SVC rond. Zeker als je ze hypothetisch gezien zou moeten verwennen... Ik werd zelf extreem aangenaam verwend, maar tastte tot donderdag nog in het duister over wie die geheime weldoener dan wel was. Dat het een man was, stond vast... Wie denkt er anders aan om mij, geheelonthoudster,  van  een Duvel te bedienen? Maar wie. Wie, o, wie?! Na een aantal fijne attenties voo

Venetiaans blond

Niets is wat het lijkt... Bedankt, Mia!

Koningin Angina

Manman, koningin Angina heeft me zwaar liggen... Voor wie niet weet hoe mijn keeltje er de voorbije dagen uitzag, klik hier . Opgelet, 't is niet voor gevoelige kijkers. Wie koningin Angina liever vrolijk en blij bezig ziet, kan zich tegoed doen aan dit filmpje: Om maar te zeggen... aan alle ellende komt een einde, en ik ben zomaar eventjes anderhalve kilo kwijt. (Bijna zei ik: "Meer van dat!" Maar ik beet mijn tong er net op tijd af.)