Doorgaan naar hoofdcontent

De kip zonder kleren


Nee, ik laat mij er dit keer niet aan vangen. En nee, ik ga me niet met haar vergelijken. En nee, dat hoeft ook helemaal niet en nee, ik voel geen enkele druk op mijn schouders.

Dat ze trots is op haar zwangere buik en er graag mee wil pronken, vind ik compleet aanvaardbaar. Dat ze met haar nieuwe vriend een liefdesbaby wil, lijkt mij niet meer dan normaal. Dat Sébastien op de foto wil met zijn prenatale broertje of zusje, ook goed! En dat ze een startshot voor het babyalbum wil: so be it.

Maar dat ze haar cellullitisvrije billen ,gebruinde met babyolie ingewreven huid en haar gepimpte met maar 3 vingers bedekte borsten tentoonspreidt op de cover van de Story? Dat gaat er bij mij niet in.
Was zij niet diegene die jaren geleden woedend een röntgenfoto van een stel borsten publiceerde en ons ervan probeerde te overtuigen dat het de hare waren? Foto's van voor haar siliconen! En wou net zij niet veel meer privacy op haar strandje in St- Tropez?


Neen, neen en nog eens neen! Je bent géén rolmodel, Vero-fucking- De Kock, ik neem geen voorbeeld aan jouw expositiegedrag en ik voel me niet geïntimideerd. Wij doorsnee vrouwen gaan werken voor de spaarrekening van onze baby, gekleed en zedig (ahum).

 veronique de kock 100pct puur op story cover
Beval maar snel van je luxebaby en ga nog sneller weer aan het werk, liefst met je kleren aan!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Bedankt, verwenner!

De fijnste schoolweek van 't jaar zit erop. Echt. Genoten heb ik. Ge-no-ten. Waarvan? De verwenweek. De watte? De verwénweek. Het concept is even eenvoudig als geniaal. 1 Schrijf je in. Noteer net en duidelijk je naam. 2 Wacht enkele dagen af. Bijt niet op je nagels. 3 Ontvang een stiekempjestopsecretgeheim briefje in je vakje met daarop de stiekempjestopsecretgeheime naam van de persoon die jij de komende week zal mogen / moeten verwennen. Bij mij was het van mogen , want ik had Mattias Derycke geloot. Ik geef toe, zonder expliciet te zijn en namen te noemen: er lopen onaangenamer typen op ons SVC rond. Zeker als je ze hypothetisch gezien zou moeten verwennen... Ik werd zelf extreem aangenaam verwend, maar tastte tot donderdag nog in het duister over wie die geheime weldoener dan wel was. Dat het een man was, stond vast... Wie denkt er anders aan om mij, geheelonthoudster,  van  een Duvel te bedienen? Maar wie. Wie, o, wie?! Na een aantal fijne attenties voo

Koningin Angina

Manman, koningin Angina heeft me zwaar liggen... Voor wie niet weet hoe mijn keeltje er de voorbije dagen uitzag, klik hier . Opgelet, 't is niet voor gevoelige kijkers. Wie koningin Angina liever vrolijk en blij bezig ziet, kan zich tegoed doen aan dit filmpje: Om maar te zeggen... aan alle ellende komt een einde, en ik ben zomaar eventjes anderhalve kilo kwijt. (Bijna zei ik: "Meer van dat!" Maar ik beet mijn tong er net op tijd af.)

Venetiaans blond

Niets is wat het lijkt... Bedankt, Mia!