Jaja, kijk maar.
lach maar, nu het nog kan!
Want dit zijn wij niet, zegt Josfien, en ik kan dat alleen maar beamen.
Na de zomer gaan we nog eens klappen. Als u ons dan nog zult herkennen, tenminste!
En voor wie betwijfelt of wij dit wel verdienden...
Checkt ndezen!
Reacties
Een reactie posten
Jouw reactie hieronder? GRAAG!