Doorgaan naar hoofdcontent

5 instagrammers die een glimlachje op je snoet toveren!


Gelukkig hangt mijn humeur de komende dagen niet van het weer af, want gow zeg, 't belooft weer...
Als je je glimlach wél van het weer laat afhangen, neem ik zwaar enthousiast de taak op me een smile op je snoet te toveren... en wel met enkele hilarische instagramaccounts die ik volg omdat ze me telkens weer doen lachen... soms eens stil, dan weer kakebreed, schaterend en keiluid
Zin om blij te worden?
There we go!

Ken je Gary Janetti al? Niemand anders die zo goed prins George van Engeland kan photoshoppen... Zijn commentaar -recht uit het hoofd van prins George!-  bij die foto's is telkens weer to die for. En hij heeft het heel vaak ook op Meghan Markle gemunt... Za-lig!
Volgen, hastn!

Ook Sam Barsky stemt mij vrolijk, al ben ik er nog altijd niet uit of hij wel echt die bedoeling heeft, of misschien gewoon bezig is met serieuze business. Wat er ook van zij, de man houdt zich bezig met truien-met-een-landschap-op breien (echt é!), waarna hij meteen ook een foto post in de trui, op die locatie. En soms mag zijn vrouw erbij, maar soms ook niet. 
Volgen, hastn!

Ik heb een geweldige boon voor grappige mannen, en al zeker als ze hun humor onder hun foto's plakken. Father of daughters mag dus ook niet ontbreken... want hoe grappig vat hij telkens weer zijn leven met 4 dochters en 1 vrouw in beelden en woorden? Hilarisch en zo de moeite!
Volgen, hastn!

De oudste grappige diva on insta is zonder twijfel Baddie Winkle, stealing ur man since 1928, al zegt ze 't zelf! Aandoenlijk eigenwijs en schattig tegelijk.  Als ik nog een tijdje te gaan heb, dan met de joie de vivre van granny Baddie, alstublieft. 
 Volgen, hastn!

Hoewel ze ook vaak gewoon reclame maakt voor haar high fashion sportkleren, kan ik de stories van Elodie Ouedraogo ook heel erg smaken. Droog en vaak  op 't randje van ironie en sarcasme, net wat ik van haar verwacht. En ze kan ook nog eens supersnel lopen, zeg!
Volgen, hastn!

Hoewel ik haar niet meetel, vermeld ik graag nog eens Celeste Barber, waarover ik een paar jaar geleden al eens een beetje reclame maakte, hier dus... Er loopt op de hele aardbol niemand rond die zo ge-wel-dig grappig VIP's imiteert als dit wonder. Celeste is dan ook zonder twijfel mijn instaqueen, de grappigste vrouw die ik volg... 
VOLGEN, hastn!







Reacties

Populaire posts van deze blog

Bedankt, verwenner!

De fijnste schoolweek van 't jaar zit erop. Echt. Genoten heb ik. Ge-no-ten. Waarvan? De verwenweek. De watte? De verwénweek. Het concept is even eenvoudig als geniaal. 1 Schrijf je in. Noteer net en duidelijk je naam. 2 Wacht enkele dagen af. Bijt niet op je nagels. 3 Ontvang een stiekempjestopsecretgeheim briefje in je vakje met daarop de stiekempjestopsecretgeheime naam van de persoon die jij de komende week zal mogen / moeten verwennen. Bij mij was het van mogen , want ik had Mattias Derycke geloot. Ik geef toe, zonder expliciet te zijn en namen te noemen: er lopen onaangenamer typen op ons SVC rond. Zeker als je ze hypothetisch gezien zou moeten verwennen... Ik werd zelf extreem aangenaam verwend, maar tastte tot donderdag nog in het duister over wie die geheime weldoener dan wel was. Dat het een man was, stond vast... Wie denkt er anders aan om mij, geheelonthoudster,  van  een Duvel te bedienen? Maar wie. Wie, o, wie?! Na een aantal fijne attenties voo

Koningin Angina

Manman, koningin Angina heeft me zwaar liggen... Voor wie niet weet hoe mijn keeltje er de voorbije dagen uitzag, klik hier . Opgelet, 't is niet voor gevoelige kijkers. Wie koningin Angina liever vrolijk en blij bezig ziet, kan zich tegoed doen aan dit filmpje: Om maar te zeggen... aan alle ellende komt een einde, en ik ben zomaar eventjes anderhalve kilo kwijt. (Bijna zei ik: "Meer van dat!" Maar ik beet mijn tong er net op tijd af.)

Venetiaans blond

Niets is wat het lijkt... Bedankt, Mia!