Doorgaan naar hoofdcontent

dubbel feest!

Wij geven elkaar geen cadeaus, Drakenjager en ik. Sinds lang niet. Tenzij je onze 3 juniors in 5 jaar tijd meetelt. Zo ja, besef je al snel dat geen cadeau, hoe groot, spectaculair, subtiel of origineel ook daaraan kan tippen. Geen cadeaus dus voor ons, als we jarig of sip of kerstvierend zijn.

Tot vandaag dus, enfin, twee weken geleden. Op kousenvoeten stelde hij voor om dit jaar kerstcadeautjes te kopen. WOEPIE! Ik hoefde er zelfs geen anderhalve keer over na te denken, het voorstel werd meteen tot het beste sinds maanden uitgeroepen. (Meestal komen de goeie voorstellen hier van mij, een gegeven waar Drakenjager maar al te graag in meegaat, gezien het hem heel wat denkwerk bespaart.)

Cadeautjes! Kerst! En omdat het hier vandaag dubbel feest is, vond ik dat hij maar eens origineel moest zijn. Verlanglijstje? Niets van! Deze jarige dame wou verrast worden! De lat lag hoog, maar hij moest ze nemen. En wie mij kent, weet dat ik geen belang hecht aan prijs of omvang. Originaliteit, da's wat telt.

Ik kan u zeggen, beste lezer, dat ik vanmorgen bij het openen van mijn cadeau net niet pardoes van mijn stoel viel. Omdat hij overdreven had. Omdat hij bewees dat hij me na bijna 15 jaar helemaal kent. Omdat ik dat niet van hem verwacht had.

Sinds vanmorgen blinkt dit pronkstuk in mijn keuken:



Gatverdrie, ik ben er onmetelijk content mee.

En als ik er 3 x over wrijf en de magische Nespressotoverspreuk prevel, komt George Clooney eruit.  Kunnen we samen een zjatje koffie drinken !(Ik heb het nog niet geprobeerd, eventjes wachten tot ik eens alleen ben.)


Reacties

  1. Gie zotte doze...tis je gegund! En als Clooney er uit geraakt, geef je dan eens een seintje? Wie weet lust hij ook graag een zjatje chocomelk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leen12:39

    Amaai, ik zie het al, dringend tijd dat ik terug naar België kom...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. tante Marleen19:54

    L'Or Espresso, bij de koffie in de Colruyt.
    Let wel, Lungo zijn grote tassen koffie, Espresso zijn kleine tasje.
    Te verkrijgen in verschillende sterktes. Neem jouw bril mee en bekijk de kleine lettertjes eens in de winkel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen probleem! Mijn bril staat altijd op mijn neus! Bedankt voor de tip!

      Verwijderen

Een reactie posten

Jouw reactie hieronder? GRAAG!

Populaire posts van deze blog

Bedankt, verwenner!

De fijnste schoolweek van 't jaar zit erop. Echt. Genoten heb ik. Ge-no-ten. Waarvan? De verwenweek. De watte? De verwénweek. Het concept is even eenvoudig als geniaal. 1 Schrijf je in. Noteer net en duidelijk je naam. 2 Wacht enkele dagen af. Bijt niet op je nagels. 3 Ontvang een stiekempjestopsecretgeheim briefje in je vakje met daarop de stiekempjestopsecretgeheime naam van de persoon die jij de komende week zal mogen / moeten verwennen. Bij mij was het van mogen , want ik had Mattias Derycke geloot. Ik geef toe, zonder expliciet te zijn en namen te noemen: er lopen onaangenamer typen op ons SVC rond. Zeker als je ze hypothetisch gezien zou moeten verwennen... Ik werd zelf extreem aangenaam verwend, maar tastte tot donderdag nog in het duister over wie die geheime weldoener dan wel was. Dat het een man was, stond vast... Wie denkt er anders aan om mij, geheelonthoudster,  van  een Duvel te bedienen? Maar wie. Wie, o, wie?! Na een aantal fijne attenties voo

Koningin Angina

Manman, koningin Angina heeft me zwaar liggen... Voor wie niet weet hoe mijn keeltje er de voorbije dagen uitzag, klik hier . Opgelet, 't is niet voor gevoelige kijkers. Wie koningin Angina liever vrolijk en blij bezig ziet, kan zich tegoed doen aan dit filmpje: Om maar te zeggen... aan alle ellende komt een einde, en ik ben zomaar eventjes anderhalve kilo kwijt. (Bijna zei ik: "Meer van dat!" Maar ik beet mijn tong er net op tijd af.)

Venetiaans blond

Niets is wat het lijkt... Bedankt, Mia!