Doorgaan naar hoofdcontent

Potvermillementebolle!

Ik sta wat prikkelbaar de laatste dagen. Gisteren een bekeuring in de bus, ik reed te snel op 10 augustus 2012, in Nieuwerkerk in Olland. Jaja, gisteren. Die Ollanders nemen hun tijd, me dunkt. 10 augustus!
En wat heet te snel? Ik reed 64 waar je 50 mag. Hier zou dat mij 50 euro kosten. Daar 89. Negenentachtig euro! Man!Wat kon ik daarvoor zoal gekocht en gedaan hebben?

In gedachten spoorde ik naar Antwerpen om een jurk van de Cos te scoren of in een luxehotel te overnachten. (Met de Flairbon, akkoord.)
Ik ging met Big Boy naar Walking with Dinosaurs.
Ik kocht vier Kir Royaltaarten en smikkelde ze in mijn eentje op.
Ik spaarde verder voor een hippe monter, in olijfgroen met donkergroene cijfers (bestaat dat?).
Ik schonk Artsen Zonder Grenzen een royale gift (zonder belastingaftrek, want zo ben ik niet).
Ik ging met Emmyemmy wellnessen in de Wu Wei én royaal uit eten achteraf.

Allemaal in gedachten, allemaal mogelijk, maar nu niet meer. Bedankt, Ollanders, u knibbelde aan mijn dromen.
En dat wellnessen doe ik lekker toch! Morgen! Met Emmyemmy! In Wu Wei! En met een royaal diner! 
Nèh!

p.s. En normaal rijd ik altijd reglementair. Altijd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Bedankt, verwenner!

De fijnste schoolweek van 't jaar zit erop. Echt. Genoten heb ik. Ge-no-ten. Waarvan? De verwenweek. De watte? De verwénweek. Het concept is even eenvoudig als geniaal. 1 Schrijf je in. Noteer net en duidelijk je naam. 2 Wacht enkele dagen af. Bijt niet op je nagels. 3 Ontvang een stiekempjestopsecretgeheim briefje in je vakje met daarop de stiekempjestopsecretgeheime naam van de persoon die jij de komende week zal mogen / moeten verwennen. Bij mij was het van mogen , want ik had Mattias Derycke geloot. Ik geef toe, zonder expliciet te zijn en namen te noemen: er lopen onaangenamer typen op ons SVC rond. Zeker als je ze hypothetisch gezien zou moeten verwennen... Ik werd zelf extreem aangenaam verwend, maar tastte tot donderdag nog in het duister over wie die geheime weldoener dan wel was. Dat het een man was, stond vast... Wie denkt er anders aan om mij, geheelonthoudster,  van  een Duvel te bedienen? Maar wie. Wie, o, wie?! Na een aantal fijne attenties voo

Koningin Angina

Manman, koningin Angina heeft me zwaar liggen... Voor wie niet weet hoe mijn keeltje er de voorbije dagen uitzag, klik hier . Opgelet, 't is niet voor gevoelige kijkers. Wie koningin Angina liever vrolijk en blij bezig ziet, kan zich tegoed doen aan dit filmpje: Om maar te zeggen... aan alle ellende komt een einde, en ik ben zomaar eventjes anderhalve kilo kwijt. (Bijna zei ik: "Meer van dat!" Maar ik beet mijn tong er net op tijd af.)

Venetiaans blond

Niets is wat het lijkt... Bedankt, Mia!